Tezler

*** SEARCHING FOR A COMMON FRAMEWORKFOR EDUCATION AND ARCHITECTURE THROUGH RECONSIDERATION OFUNIVERSAL DESIGN PRINCIPLES FOR PROMOTINGINCLUSIVE EDUCATION IN PRIMARY SCHOOLS, DOKTORA TEZİ, SELEN DURAK, ODTÜ, 2010.

*** KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ KAPSAMINDA EĞİTİM YAPILARINDA ENGELLİLERİN KULLANIMINA YÖNELİK MİMARİ DÜZENLEMELER, YÜKSEK LİSANS TEZİ, ALEV ULUSOY, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, 2006.

*** ENGELLİ KULLANICILAR İÇİN TEMEL EĞİTİM BİNALARI TASARIMININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK İNCELENMESİ, YÜKSEK LİSANS TEZİ, BİLGEHAN YILMAZ, SELÇUK ÜNİVERSİTESİ, 2004.

THE IMPACT OF AN INTEGRATED EDUCATION UPON VISUALLY DISABLED STUDENTS,  YÜKSEK LİSANS TEZİ, GÜLDEREN DURNA, FATİH  ÜNİVERSİTESİ, 2012.

 ÖZÜRLÜLERİN KENT İÇİNDE ERİŞEBİLİRLİĞİNİ ETKİLEYEN STANDARTLAR (MECİDİYEKÖY VE YENİBOSNA METROBÜS DURAKLARININ İNCELENMESİ), YÜKSEK LİSANS TEZİ, ESRA MARAZ, İTÜ, 2009.

 DESIGN GUIDELINES FOR SPECIAL EDUCATION SCHOOLSFOR CHILDREN WITH AUTISMDESIGN AND APPRAISAL OFPRIVATE İLGİ SPECIAL EDUCATION SCHOOL, YÜKSEK LİSANS TEZİ, ZEYNEP ÖKTEM, ODTÜ, 2009.

OTİSTİK ÇOCUK ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNİN MİMARİ TASARIM AÇISINDAN İNCELENMESİ, YÜKSEK LİSANS TEZİ,TUĞÇE İRTENK, YTÜ, 2011.

İŞİTME ENGELLİ OKULLARINDA ÇALIŞAN ÖĞRETMENLERİN EMPATİ EĞİLİMLERİYLE SINIF YÖNETME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ, YÜKSEK LİSANS TEZİ, ÖZGÜR ZİLAN SÖYLEMEZ.

MONTESSORI MATERYALLERİNİN ZİHİN ENGELLİ VE İŞİTME ENGELLİ ÇOCUKLARIN ALICI DİL GELİŞİMİNDEN GÖRSEL ALGI DÜZEYİNE ETKİSİ, YÜKSEK LİSANS TEZİ, SAYİME ERBEN.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s